.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در احكام جداگانه از سوي استاندار ؛
مدير كل جديد حراست و رئيس مركز برنامه ريزي، نوسازي و توسعه فناوري اطلاعات استانداري مازندران منصوب شدند
شمال نیوز: استاندار مازندران در احکام جداگانه مدير كل جديد حراست و همچنین رئيس مركز برنامه ريزي، نوسازي و توسعه فناوري اطلاعات استانداري مازندران منصوب کرد.
مدير كل جديد حراست و رئيس مركز برنامه ريزي، نوسازي و توسعه فناوري اطلاعات استانداري مازندران منصوب شدند

شمال نیوز: استاندار مازندران در احکام جداگانه مدير كل جديد حراست و همچنین رئيس مركز برنامه ريزي، نوسازي و توسعه فناوري اطلاعات استانداري مازندران منصوب کرد.

به گزارش شمال نیوز، طي حكمي از سوي ربیع فلاح استاندار مازندران، سيد جواد موسوي به سمت مشاور استاندار و مدير كل جديد حراست استانداري مازندران منصوب شد .

در اين حكم خطاب به سيد جواد موسوي آمده است : با توجه به سوابق و تجربيات ارزنده شما به موجب اين حكم به عنوان مشاور استاندار و مديركل حراست استانداري منصوب مي شويد.

در بخشي ديگر از اين حكم تصريح شده است : توفيق روزافزونتان را در پيروي از منويات رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت الله العظمي خامنه اي مدظله العالي در جهت پيشبرد اهداف متعالي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و سياست ها و برنامه هاي دولت تدبير و اميد از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.


همچنین در حکمی دیگر استاندار مازندران، ابوذر قرباني به عنوان رئيس مركز برنامه ريزي، نوسازي و توسعه فناوري اطلاعات استانداري مازندران منصوب شد .

در اين حكم آمده است: بنا به پيشنهاد معاون محترم هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري به موجب اين ابلاغ جنابعالي به عنوان رئيس مركز برنامه ريزي، نوسازي و توسعه فناوري اطلاعات استانداري مازندران پست سازماني 185 – 27 منصوب مي شويد .

در بخشي ديگر از اين حكم آمده است : اميد است با اتكال به خداوند متعال و بهره گيري از تجارب علمي و عملي خويش و استفاده از پتانسيل هاي بالفعل و بالقوه نهفته در حوزه مسئوليت جديد در ايفاي وظايف محوله موفق و مؤيد و منصور باشيد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

رضایی 29 شهريور 1395
استاد ارجمند جناب آقای سید جواد موسوی مسئولیت جدید در این ایام فرخنده مبارک باشد.امیدوارم همیشه موفق باشید
edg 29 شهريور 1395
استاندار فقط بابلی ها پست میده بقیه استان ادم نیستند
حسین 29 شهريور 1395
جناب حاج سید جواد موسوی .انتصاب جنابعالی که نشان از لیاقت وشایستگی شما می باشدموجب مسرت وخوشحالی اینجانب گردید و صمیمانه واز صمیم قلب تبریک عرض می نمایم .انشاا.. پیروز و سربلند باشد .
م ر ص 29 شهريور 1395
تبریک به آقای مهندس قربانی فرزند شهید بزرگوار- انشاءالله موفق و موید باشید و در مدارج بالاتر مدیریتی شاهد پیروزیهای جنابعالی باشیم، جایگاه شما بالاتر از اینهاست
یک دوست 29 شهريور 1395
حاج سید جواد عزیز .تبریک .تبریک . تبریک
جلیلی ارشاد مازندران 29 شهريور 1395
جناب آقای دکتر فلاح استاندار محترم
باسلام
همانطوریکه مستحضرید درانتخاب یک مدیرموفق بایستی سه اصل شایسته سالاری را که همان شایسته یابی ، شایسته پروری و شایسته گزینی می باشد رعایت گردد . جنابعالی با انتصاب برادر ارزشمندو متعهد به انقلاب جناب آقای سید جواد موسوی بعنوان مدیرکل محترم حراست استانداری مازندران ضمن رعایت اصول شایسته سالاری ، از کارهای با ارزش شما بوده و در ذاکره تاریخی مردم شریف استان باقی خواهد ماند . موفق و پایدار باشید
یاد یاران 29 شهريور 1395
برادر گرامي جناب آقاي دکتر سید جواد موسوی
انتصاب بجا و شایسته جنابعالي به عنوان مدیرکل محترم حراست استانداری مازندران بسیار باعث مسرت و خشنودی است. به گواهی تعهد و ايمان و به پشتوانه ی آشنایی و دانایی شما در امر کارگشایی و نیک رایی و نظر به اطمینان خاطر و اعتماد وافر نسبت به توانمندی های علمی و مدیریتی که محصول تدبیر مدبرانه و مدیریت کارگشایانه ی جنابعالي بوده است به رسم ارادت و اخلاص و درکمال امتنان و افتخار این منصب خطیر را به محضر شریفتان تبریک و تهنیت عرض می نمایم . توفيق روزافزون جنابعالي را از درگاه خداوند تبارك و تعالي مسئلت مي نمايم
یوسفی 29 شهريور 1395
دوست گرامی جناب آقای سید جواد موسوی با سلام و تحیت ؛ در طلیعه عید بزرگ شیعیان و ولایت مولا علی علیه السلام ، انتصاب شایسته حنابعالی را ؛ صمصمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند سبحان توفیق و تعالی مستمر شما را ، خواستاریم . اردتمند ، قدرت تاله یوسفی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران 95/6/29
هوشمند 29 شهريور 1395
جناب مهندس ابوذرقرباني انتصاب رياست مركزتوسعه فناوري نوسازي را به شما تبريك عرض نموده واز ايزد منان برايتان ارزوي توفيق را دارم
یاسر یدالهی سماکوش 29 شهريور 1395
سرور معزز ومعظم جناب آقای سید جواد موسوی با سلام واحترام انتصاب بجا وشایسته جنابعالی را بعنوان مشاور استاندار محترم مازندران ومدیر کل حراست استانداری مازندران که نشان از درایت وشایسته سالاری است تبریک وتهنیت عرض نموده واز خداوند متعال برای جنابعالی وسربازان خدوم نظام جمهوری اسلامی ایران آرزوی موفقیت وسربلندی می نماییم .
حسن حسین نژاد 28 شهريور 1395
باسلام وتبریک عید ولایت به سید بزرگوار به عنوان مدیر کل حراست استانداری صمیمانه تبریک عرض مینمایم آرزوی توفیقات روز افزون از خداوند بزرگ مسلت دارم برادر شما حسن حسین نژاد
از طرف همکاران 28 شهريور 1395
انتصاب آقای موسوی را به فال نیک گرفته واز خداوند منان آرزوی توفیق وبهروزی را برای ایشان مسئلت داریم. انضافاً مدیر توانمندی هستند .ای کاش زودتر از وجود ایشان استفاده می شد .
کارمندان ارشاد 28 شهريور 1395
جناب آقای موسوی دوست داشتنی .انتصاب جنابعالی بعنوان مدیرکل حراست استانداری که نشان از لیاقت وشایستگی شما می باشدموجب مسرت وخوشحالی اینجانب گردید و صمیمانه واز صمیم قلب تبریک عرض می نمایم .
علی 29 شهريور 1395
جناب آقای مهندس قربانی بزرگوار ، انتصاب شایسته شما را تبریک عرض نموده ، انشاالله در پست جدید نیز شاهد موفقیت های چشمگیر جنابعالی باشیم .
علی 30 شهريور 1395
واقعا انتصاب شایسته ای بود
حمید 30 شهريور 1395
جناب اقای سید جواد موسوی انتصاب شایسته و بجای شما و ورود شما را ب استانداری تبریک میگوییم
جلال 30 شهريور 1395
جناب اقای موسوی انتصاب شایسته ی شما ب عنوان رییس کل حراست استانداری را ب شما تبریک میگوییم
فغانی 30 شهريور 1395
جناب آقای مهندس قربانی بزرگوار ، انتصاب شایسته شما را تبریک عرض نموده ، انشاالله در پست جدید نیز شاهد موفقیت های چشمگیر جنابعالی باشیم شما فرزند شهید و افتخار مازندارن می باشید
نا شناس 29 شهريور 1395
تکلیف بازرسی استانداری معلوم نشد؟
محمد یخکشس 31 شهريور 1395
جناب آقای موسوی ضمن عرض تبریک آرزوی توفیق روز افزون

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.287 seconds.